Terug van weggeweest. LinkedIn Polls. Heb jij ze al voorbij zien komen in je tijdlijn? LinkedIn is bezig met de uitrol van de Polls. Sinds gisteren heb ik deze functie gekregen. En ik ben er erg blij mee. Ideaal om inzichten van de LinkedIn gebruikers te verkrijgen of de interactie aan te gaan met je connecties en ideale klanten. Waarom LinkedIn Polls inzetten? Met LinkedIn Polls kun je ... Lees verder >
LinkedIn Stories
LinkedIn Stories, nu ook in te zetten via de LinkedIn app. Het social-mediakanaal Snapchat begon ermee, enorm populair op Instagram en nu ook te zien op LinkedIn. Wat zijn LinkedIn Stories? Stories zijn visuele verhalen die bestaan uit foto’s of video’s (maximaal 20 seconden). Een story blijft 24 uur zichtbaar. Je kunt ze bewerken met teksten en stickers. Via een Story is het ... Lees verder >
Formaten van de social media afbeeldingen 2020
Wist je dat als je een afbeelding toevoegt aan je social-mediaberichten jouw boodschap aantrekkelijker en duidelijker wordt? Maar ben je ook telkens weer op zoek naar de juiste formaten voor je Facebook omslagfoto of je Instagram post? Of worden jouw foto's automatisch bijgesneden en daarom niet goed weergegeven op social media? Ik heb voor jou de oplossing. Onderstaand vind je de formaten van ... Lees verder >
Hashtags in je social-mediastrategie
Hashtags spelen een hele belangrijke rol in je social-mediastrategie. Via de hashtag kom je makkelijk in contact met je ideale klanten en vergroot je je online zichtbaarheid & naamsbekendheid. Vers van de pers deel ik mijn gratis e-book: "Gebruik van #Hashtags in je social-mediastrategie". In dit e-book laat ik je per social-mediakanaal (Twitter, LinkedIn, Facebook & Instagram) zien ... Lees verder >
Hoe maak je een social-mediaplan?
Wil jij nu ook echt met je social-mediaplan aan de slag? Juist in deze tijd is het belangrijk om in beeld te blijven bij je huidige klanten en al vroeg in beeld te komen bij jouw potentiële klanten zodat als het straks weer anders gaat mensen jou kennen, je vertrouwen en uiteindelijk ook bij je gaan kopen. Ofwel, blijf bouwen aan je Know-Like-Trust factor. Op donderdag 23 april a.s. van ... Lees verder >