"Wie zit er nu op mijn verhaal te wachten en ik weet echt niet wat ik kan delen via LinkedIn". Ik hoor het nog zoveel van mijn klanten zeggen. Op Facebook is het vaak geen probleem om een bericht te plaatsen maar professioneel zichtbaar zijn op LinkedIn ervaren de meeste klanten als een drempel. Ze zitten vaak noodgedwongen op LinkedIn en vinden het lastig om waardevol te zijn voor hun ... Lees verder >
LinkedIn Polls – Hoe zet je ze in?
Terug van weggeweest. LinkedIn Polls. Heb jij ze al voorbij zien komen in je tijdlijn? LinkedIn is bezig met de uitrol van de Polls. Sinds gisteren heb ik deze functie gekregen. En ik ben er erg blij mee. Ideaal om inzichten van de LinkedIn gebruikers te verkrijgen of de interactie aan te gaan met je connecties en ideale klanten. Waarom LinkedIn Polls inzetten? Met LinkedIn Polls kun je ... Lees verder >
LinkedIn Stories
LinkedIn Stories, nu ook in te zetten via de LinkedIn app. Het social-mediakanaal Snapchat begon ermee, enorm populair op Instagram en nu ook te zien op LinkedIn. Wat zijn LinkedIn Stories? Stories zijn visuele verhalen die bestaan uit foto’s of video’s (maximaal 20 seconden). Een story blijft 24 uur zichtbaar. Je kunt ze bewerken met teksten en stickers. Via een Story is het ... Lees verder >
Formaten van de social media afbeeldingen 2020
Wist je dat als je een afbeelding toevoegt aan je social-mediaberichten jouw boodschap aantrekkelijker en duidelijker wordt? Maar ben je ook telkens weer op zoek naar de juiste formaten voor je Facebook omslagfoto of je Instagram post? Of worden jouw foto's automatisch bijgesneden en daarom niet goed weergegeven op social media? Ik heb voor jou de oplossing. Onderstaand vind je de formaten van ... Lees verder >
Hashtags in je social-mediastrategie
Hashtags spelen een hele belangrijke rol in je social-mediastrategie. Via de hashtag kom je makkelijk in contact met je ideale klanten en vergroot je je online zichtbaarheid & naamsbekendheid. Vers van de pers deel ik mijn gratis e-book: "Gebruik van #Hashtags in je social-mediastrategie". In dit e-book laat ik je per social-mediakanaal (Twitter, LinkedIn, Facebook & Instagram) zien ... Lees verder >