Er zijn verschillende fases die de klant aflegt om tot een besluit/aankoop te komen. Klanten kopen niet zomaar ineens iets van je. Ze verschillen met die van een aantal jaar geleden. Ze zijn kritischer geworden en gaan zelf op zoek naar informatie. Via internet en de social-mediakanalen zijn ze meer dan ooit in staat om de juiste informatie te vinden en kennis en ervaringen met elkaar te delen. ... Lees verder >
Verschil tussen owned, earned en paid media
Binnen de content marketing hoor je ze vaak voorbij komen: de begrippen owned, earned en paid media. Maar wat is het verschil tussen owned, earned en paid media? Wat houden deze begrippen in? Ik leg het je uit in deze blog. Owned media: dit is content die je zelf maakt en verspreidt (eigen media) Owned media zijn de platformen die je volledig in eigen beheer hebt. Voorbeelden Blogs op ... Lees verder >
Kun jij hulp gebruiken bij het inzetten van de verschillende content? Neem dan contact op
LinkedIn maand september
In september extra aandacht voor LinkedIn. Het grootste zakelijke netwerk in Nederland. Met een gratis Webinar 'Laat je zien op LinkedIn' op 15 september en een 'live' training op 1 oktober 'Haal meer resultaat uit LinkedIn' waar je in een kleine groep in een grote ruimte met gepaste afstand aan de slag gaat met je LinkedIn profiel en netwerk. LinkedIn blijft zich continu ontwikkelen. De ... Lees verder >
LinkedIn tijdlijn beheren
Hoe beheer je de LinkedIn tijdlijn (feed)? Deze vraag kreeg ik onlangs van mijn klant. Er zijn verschillende mogelijkheden om je tijdlijn op LinkedIn te beheren. Onderstaand vind je drie opties. 1. Updates sorteren op Recente updates of Belangrijkste updates Jij bepaalt zelf hoe de updates van je connecties en bedrijfspagina’s die je volgt, worden weergegeven in de tijdlijn (feed) op de LinkedIn ... Lees verder >
Wil jij meer resultaat uit je LinkedIn behalen neem dan contact op.
LinkedIn: welke content deel je?
"Wie zit er nu op mijn verhaal te wachten en ik weet echt niet wat ik kan delen via LinkedIn". Ik hoor het nog zoveel van mijn klanten zeggen. Op Facebook is het vaak geen probleem om een bericht te plaatsen maar professioneel zichtbaar zijn op LinkedIn ervaren de meeste klanten als een drempel. Ze zitten vaak noodgedwongen op LinkedIn en vinden het lastig om waardevol te zijn voor hun ... Lees verder >